Perka startuolio akcijų mažumos paketą
Kovo 14 d. AB Akola group pasirašė susitarimą su populiarių gėrimų startuoliu UAB „OMG Bubble Tea“ dėl 1,9 mln. eurų investicijos. AB Akola group įsigis startuolio akcijų mažumos paketą ir gaus vietą jo valdyboje.
UAB „OMG Bubble Tea“ yra 2022 metais įkurtas sparčiai augantis natūralios burbulinės arbatos gamintojas, eksportuojantis apie 95 proc. produkcijos į Prancūziją, Vokietiją, Didžiąją Britaniją, Austriją ir kitas šalis. Įmonėje, kurios gamybinė bazė yra Panevėžyje, dirba 143 darbuotojai.
„OMG Bubble Tea“ yra augantis startuolis, per metus keletą kartų padidinęs gamybą ir pajamas. Įmonės vadovybė ir komanda yra energingi, gamybiniai procesai baigiami sureguliuoti, padarytas įdirbis pardavimų srityje, jis leis toliau sėkmingai plėstis. 2024 ir 2025 metais numatytas eksponentinis startuolio augimas – kartais, o ne procentais. Pati pasaulinė burbulinės arbatos rinka, 2022 metais siekusi 3 mlrd. JAV dolerių, ekspertų manymu, iki 2032 metų augs kasmet po 6,3 proc., o Europos rinka kasmet didės po 8 proc., tad startuolio perspektyva daug žadanti.”
Mažvydas Šileika, AB Akola group finansų direktorius
Pasak jo, investicija startuoliui leis plėstis dar didesniu tempu, o AB Akola group, gavusi vietą įmonės valdyboje, sustiprins įmonės valdymą.
„Planuoju dalyvauti įmonės valdybos veikloje, tad iš arti matysime, kaip sekasi įgyvendinti ambicingus planus. Tikime, kad tai naudinga mums investicija, nes gėrimų suvartojimas pasaulyje auga, ypač tarp jaunimo, ir perspektyvos šioje srityje didelės. Savo veiklos strategijoje esame numatę didinti maisto produktų svorį bendroje įmonių grupės veikloje, taip auginant bendrą grupės pelningumą ir vertę. Investuojame ne tik į gamybos pajėgumų didinimą – ieškome nedidelių augančių gamintojų. Tai tikrai ne paskutinė mūsų investicija į gėrimų gamybos startuolius,“ – sako M. Šileika.
Pasak UAB „OMG Bubble Tea“ direktoriaus Jono Karoso, įmonei pavyko suformuoti labai stiprią komandą, užsitikrinti žaliavų tiekimą ir geras pozicijas tam tikruose prekybos tinkluose užsienyje.
„Mūsų produktas orientuotas į vaikus ir jaunimą, tai – geras emocijas sukeliantis produktas. Pasaulinės tendencijos rodo paklausos augimą, tad ir mes norime jomis pasinaudoti, išplėsti apimtis. Pradžia, kaip ir bet kurioje gamyboje, nebuvo lengva, tačiau nuo pat įmonės įkūrimo pradžios augame labai sparčiu tempu. Akola group investicija leis tą tempą dar labiau padidinti,“– sako J. Karosas.
Tai – jau antroji AB Akola group investicija į startuolius. Prieš kelerius metus grupė investavo į išmanaus ūkininkavimo programėlę sukūrusį startuolį „Geoface“, o vėliau įsigijo visą jo akcijų paketą.